دانلود رایگان فیلم، سریال، موزیک و انیمیشن

دانلود آهنگ اللهم نیدی گناهم از ابراهیم تاتلیس

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۲ ب.ظ

 

دانلود آهنگ اللهم نیدی گناهم از ابراهیم تاتلیس

Allahim Neydi Gunahim By Ibrahim Tatlises Music Download

ibrahimtatlises-

متن آهنگ اللهم نیدی گناهم از ابراهیم تاتلیس Allahım neydi günahım

خدای من چی بود گناه من

Günahım neydi Allahım

....

 

 

دانـلود آهنـگ با لینـک مستقیـم

 

گناه من چی بود خدای من

Dualarımda yalvarmıştım

در دعاهایم التماس کرده بودم

Onla olmaktı isyanım

شورش من بخاطر با اون بودن بود

Can yoldaşım arkadaşım

دوست خیلی صمیمی من . رفیق من

Kaderimdi sen yazmıştın

تقدیرم بود و تو نوشته بودی

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

Bitti dünyam ziyan oldum ziyan

دنیا تموم شد و زندگیم بیهوده شد بیهوده

Ah bir anlasam nerede nerede nerede

آه اگه میفهمیدم ، کجا کجا کجا

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

nerede nerede nerede

کجا کجا کجا

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

Allah’ım

خدای من

Allahım neydi günahım

خدای من چی بود گناه من

Günahım neydi Allahım

گناه من چی بود خدای من

Dualarımda yalvarmıştım

در دعاهایم التماس کرده بودم

Onla olmaktı isyanım

شورش من بخاطر با اون بودن بود

Can yoldaşım arkadaşım

دوست خیلی صمیمی من . رفیق من

Kaderimdi sen yazmıştın

تقدیرم بود و تو نوشته بودی

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

Bitti dünyam ziyan oldum ziyan

دنیا تموم شد و زندگیم بیهوده شد بیهوده

Ah bir anlasam nerede nerede nerede

آه اگه میفهمیدم ، کجا کجا کجا

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

nerede nerede nerede

کجا کجا کجا

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

Mumlar yakmıştım yalvarmıştım

شمع ها روشن کرده بودم . التماس کرده بودم

Sen yazmıştın olabilirdi

می تونست باشه چون تو نوشته بودی

Olabilirdi olabilirdi olabilirdi

می تونست باشه ، می تونست باشه ، می تونست باشه

Sevgi yeterdi sen kaldırdın

رفاقت کافی بود اما تو گرفتیش

Allah’ım

خدای من

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

Allah’ım

خدای من Allahım neydi günahım

خدای من چی بود گناه من

Günahım neydi Allahım

گناه من چی بود خدای من

Dualarımda yalvarmıştım

در دعاهایم التماس کرده بودم

Onla olmaktı isyanım

شورش من بخاطر با اون بودن بود

Can yoldaşım arkadaşım

دوست خیلی صمیمی من . رفیق من

Kaderimdi sen yazmıştın

تقدیرم بود و تو نوشته بودی

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

Bitti dünyam ziyan oldum ziyan

دنیا تموم شد و زندگیم بیهوده شد بیهوده

Ah bir anlasam nerede nerede nerede

آه اگه میفهمیدم ، کجا کجا کجا

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

nerede nerede nerede

کجا کجا کجا

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

Allah’ım

خدای من

Allahım neydi günahım

خدای من چی بود گناه من

Günahım neydi Allahım

گناه من چی بود خدای من

Dualarımda yalvarmıştım

در دعاهایم التماس کرده بودم

Onla olmaktı isyanım

شورش من بخاطر با اون بودن بود

Can yoldaşım arkadaşım

دوست خیلی صمیمی من . رفیق من

Kaderimdi sen yazmıştın

تقدیرم بود و تو نوشته بودی

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

Bitti dünyam ziyan oldum ziyan

دنیا تموم شد و زندگیم بیهوده شد بیهوده

Ah bir anlasam nerede nerede nerede

آه اگه میفهمیدم ، کجا کجا کجا

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

nerede nerede nerede

کجا کجا کجا

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

Mumlar yakmıştım yalvarmıştım

شمع ها روشن کرده بودم . التماس کرده بودم

Sen yazmıştın olabilirdi

می تونست باشه چون تو نوشته بودی

Olabilirdi olabilirdi olabilirdi

می تونست باشه ، می تونست باشه ، می تونست باشه

Sevgi yeterdi sen kaldırdın

رفاقت کافی بود اما تو گرفتیش

Allah’ım

خدای من

Ben nerde yanlış yaptım

من کجا اشتباه کردم

Allah’ım

خدای من

 

نظرات  (۱)

۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۸ پریسا نامجو
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی